Pristatome kompaniją GAS GAS
1974 metais Ispanijoje įkurta “GasGas” motociklų gamykla. Kompanija gamino įvairaus stiliaus motociklus, tačiau labiausiai išgarsėjo dėl savo puikios kokybės, trial stiliaus motociklų, kuriais ir šiomis dienomis važinėja įžymūs sportininkai. Pirmas trialinis “GasGas” motociklas išleistas dar 1985 metais. Dėl aukštos kokybės gaminių sulaukusi pasisekimo įmonė nusprendė plėstis todėl 1989 m. rinkai pateikė pirmuosius savo enduro bei motokroso stiliaus motociklus, o 2002 m. pradėjo gaminti keturračius motociklus.
Gerai žinomas sportininkas Jordi Tarres, atstovavęs “Beta” klubui, pasirašė sutartį su ”GasGas” ir laimėjo tris pasaulio trialinių motociklų čempiono titulus 1993, 1994 ir 1995 metais. Kompanija buvo nepralenkiama ir pasauliniuose uždarų patalpų trialinių motociklų čempionatuose 2003, 2004, 2005 ir 2006 metais. Šiomis dienomis “GasGas” motociklai gerai žinomi daugelyje šalių Europoje, Jungtinėse Valstijose ir net Australijoje. Lietuvoje šie motociklai nėra populiarūs, tačiau mūsų kaimynai lenkai juos tikrai pamėgo.
Pastaruoju metu “GasGas” motociklų gamintojai buvo ypač užsiėmę, nes "gyvenimui" ruošė naują enduro motociklų kartą. Šiuo metu jau yra galimybė įsigyti EC/CC "Six Days" modelį, bet visi “GasGas” motociklų gerbėjai su nekantrumu laukia EC/CC "Racing" bei EC/CC "Nambotin" modelių. Naujieji “žvėriukai” atrodo tikrai įspūdingai. Akį traukiančios spalvų kombinacijos, begalė garsių firmų, detalių bei aksesuarų ir, be abejo, galingi ir patvarūs varikliai.
Gaminami dviejų modelių motociklai:
- CC, turi priekinį, galinį žibintą ir yra neregistruojami ,
- EC, pilnos komplektacijos, registruojamas enduro motociklas.
Galimi 125, 250 ir 300 kubinių centimetrų modeliai. CC ir EC kaina skiriasi maždaug 1500 litų.
"Racing" modelių ypatumai:
- "Racing" apdaila;
- “OHLINS” galinis amortizatorius su dvigubu suspaudimo reguliavimu;
- “SACHS” priekiniai amortizatoriai (125cc EC/CC modeliai su Marzocchi amortizatoriais);
- “FMF” gamintojo “Powercore” 2 duslintuvo bakelis.
- “RENTHAL”gamintojo “Twinwall” vairas;
- “GALFER” banguoti stabdžių diskai.
“Nambotin” modifikacija bus galima tik EC 300 modelyje. Motociklas dienos šviesą turėtu išvysti 2010 metų balandžio mėnėsį.
Šiek tiek apie "Nambotin" modelį:
- "Nambotin" apdaila;
- Balti plastikai;
- Prašmatnus, auksinės spalvos Cro-mo rėmas;
- “OHLINS“ TTX galinis amortizatorius;
- “OHLINS” TTX priekinių šakių kasetės;
- “FMF” gamintojo ‘Q’ duslintuvo bakelis;
- “RENTHAL” gamintojo Twin-wall vairas;
- “BRAKING” banguoti stabdžių diskai.
Kiek kainuos EC 300 "Nambotin' modelis dar nėra nežinoma, bet, atsižvelgiant į tai, kad motociklas bus “prifarširuotas” aukščiausios kokybės detalių, jo kaina tikrai negalės būti mažesnė nei "Racing" modelio.
Apytikslios CC/EC300 kainos, palyginimui:
CC300 Standard – 21900Lt
CC300 Six days – 22776Lt
CC300 Racing ---- 23572Lt
EC300 Standard -- 23320Lt
EC300 Six days -- 24080Lt
EC300 Racing ---- 24876Lt
EC300 Nambotin --- Nepatvirtinta
![]() Įrašų: 9
|
2012-07-16 09:39
|
![]() Įrašų: 8
|
2010-11-25 11:07
|
![]() Įrašų: 23
|
2010-10-07 20:25
|
![]() Įrašų: 260
|
2010-03-16 17:44
|
![]() Įrašų: 139
|
2010-03-16 12:49
|