Kol kas nors paaiškins plačiau, aš gal pradėsiu. Visai neseniai ir aš "atsistojau", tai pirma mintis irgi buvo - WTF?

Bet priprantama. Stovima nes:
- remiesi į pakojas, reiškia žemesnis svorio centras - stabilumas
- nepalyginamai daugiau laisvės judėjimui visu kūnu - t.y. gali leisti motociklui "banguoti" po savim, savo kūnu išlaikydamas lygsvarą
- amortizacija - amortizuoji kojomis - nenuskrisi nuo motociklo į gerą duobą pataikęs
O atsistojus reikia važiuoti tada, kai to reikia. Sakykim jei varai žvyrkeliu 100 km/h, greičiausiai sėdėsi, bet jei tai siauresnis keliukas, ne toks lygus, turbūt jau norėsis atsistoti. Na jau nekalbant apie tikrą off-road, smėlį, etc. Nesuk per daug galvos - pavažinėsi - pajausi.
O dėl patogumo - iš pradžių iš principo labai nepatogu - gazas, sankaba, stabdis. Pavaros iš viso tragedija

Apsiauni MX batus - visai neaišku, kaip pavaras paaukštinti

Bet ir vairo pakėlimas padeda - yra tokie "bar risers", kurių pagalba vairas pakeliamas. Na pradžiai tiek. Pažiūrėk youtube, o svarbiausia - bandyk stovėti, kiek galima daugiau pradžioje ir priprasi/suprasi.